23.4.2014

Keskiviikko


Koulussa oli ihanaa nähdä kavereita. Ja söin kermamunkin. Kotimatkalla makasin puolitoista tuntia harjun etelärinteellä ottamassa aurinkoa. Mietin kaikkea syvällistä ja mikä musta tulis isona. Sitten sain puhelun, että saisin ehkä töitä. Jatkoin matkaa ja nelivuotias poika moikkas omakotitalon pihalta, mä moikkasin takaisin. Tuli tosi hyvä mieli. Kotona söin puolipakettia mozzarellaa. Sitten sain toisen puhelun, ja hetken päästä olin yleisössä kuuntelemassa mahtavaa musiikkia. Nyt olen taas kotona ja ruotsinkirja kainalossa. Vaikka enhän mä mihinkään pysty keskittymään kun laulattaa ja sormet syyhyää pianon suuntaan.

On hyvä meininki. Tosi hyvä. Saattaa johtua tosta auringosta.

2 kommenttia:

  1. Aurinko on ihana asia! ♥ Paskakin päivä tuntuu paremmalta kun aurinko paistaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä ^^! Ja hei tosi kiva et laitoit kommenttia! Saa mua julkisestikkin seurata ;)

      Poista